Gå til hovedinnhold

Kjøp ut arkivbilder

 






Dersom du eller dine har vorte fotograferte i studio
og har behov for nye eller fleire kopiar, kan dette bestillast hos oss.

Vi treng navn på dei fotograferte og ca. årstal.Ta gjerne med eit prøvebilde.

* i 2018 vart store delar av Portrett arkivet av
Olav Lystad (i perioden ca1930-1970) donerte til Fylkesarkivet
I 2019 opna vi og for at du kan kjøpe ut negativa.





Falma bilde på veggen?



Kva kan gjerast?

En kan ikkje reparer sjølve bildekopien, men negativa (filer frå 2008) er godt tatt vare på i vårt arkiv,
slik at du kan kjøpe nye kopiar.

Kansje du samtidig vil friske det opp ved å bytte farge-effekt eller ny ramme. 

Mange velger samtidig å endre størrelse på bilde, for og gjere plass
 til barnebarn eller nytt stor familiebilde på veggen.


Vi kan og levere på touch-plater/lerret.
I 2019 opna vi og for at du kan kjøpe ut negativa.




Falming er desverre slik som kjer med tida.

 Direkte sollys, varme, rammer/ passepatourer/
konvoluttar som ikkje er syrefrie, kan  framskynde falming.

Papir og kjemikalie har vår i utvikling heile tida,
og ein har i ettertid sett at ikkje alle utvikling har vår til det bedre.
(For eksempel falmer ikkje bilder frå 70 talet, på same måte som bilder frå 2000 osv)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pris fotografering

Først kjøper du en fotograferings-time . Du får sjå alle bilda med copyright merke over i pdf format. Kjøper dei bilda du ønsker bruke i øsnak format. Eksempel :album, digitale bilder(filer -jpg), store bilder på veggen i ramme, på lerret  eller som touchplate.  -Sjå Print Prisar -Digitale bilder prisar Fotograferingstimen: Baby mini-session  (3-7. mnd.)     kr 750,- Et barn/ En person/ Nyfødt kr.1250,- Familie/ søsken/ nyfødt + foreldre kr 1750,- Nyfødt + søsken kr.2000,- Storfamilie/ Gruppe frå kr 2000,- +500kr ved kombi (eks.familie+konfirmant) Print og filer er ikkje inkludert i fotograferings-prisen.                     

Print prisar

  Bestille print frå fotograferingstimen. Prisar og info om produkta.